17 augustus 2016 door Marc Bozon

Nescafé Microgrinds koffie: de nieuwe koffierevolutie

Nederland is een echt koffieland. We drinken gemiddeld 2,4 koppen koffie per dag per persoon en zijn daarmee koploper in de wereld. Omdat we zoveel koffie drinken zijn we ook kritisch over “ons kopje koffie”. We willen overal en altijd een goede kop koffie!

Nescafé Microgrinds koffie: de koffie die staat voor gemak én kwaliteit

Koffie is een product van uitersten, met aan de ene kant de barista achter een piston koffiemachine, die van vers gemalen koffiebonen een warme kop koffie zet en aan de andere kant de koffieautomaat op het werk waar met één druk op de knop binnen 7 seconden een warme kop koffie uit komt.

Het verschil tussen deze koffievoorzieningen zit hem in de kwaliteit, het gemak en efficiëntie.

Nescafé, het merk dat instant koffie heeft uitgevonden overbrugt de kloof tussen deze koffievoorzieningen met de nieuwe Nescafé Microgrinds koffie. Door instant koffie te vermengen met fijn gemalen vers gebrande koffiebonen komen kwaliteit, gemak en efficiëntie bij mekaar.

16 november 2017 door Marc Bozon

Merkx, specialist in raamfolie en belettering

Al sinds 2001 timmert Merkx aan de weg. Begonnen met het blinderen en tinten van autoruiten, maar inmiddels bieden zij reclame- en beletteringsoplossingen voor alle mogelijke signing vraagstukken. Merkx is...

15 november 2017 door Marc Bozon

Van Mossel Automotive Groep en koffie!

Mobiliteitsbedrijf Van Mossel Automotive Groep is met ruim 1400 werknemers in bijna 70 jaar tijd uitgegroeid tot een van de grotere en vooraanstaande automotive bedrijven in Nederland. Het bedrijf telt 69...