Typisch Coffee3

Klanten van Coffee3 vinden dat hun medewerkers en klanten het lekkerst kopje koffie (of thee) verdienen tegen een eerlijke prijs. Bij Coffee3 zijn Nederlandse MKB organisaties aan het goede adres voor machines, ingrediënten en service & onderhoud en kunnen kiezen uit diverse ‘A-merk warme dranken concepten’. Waarbij u als klant zelf het gewenste serviceniveau kiest: van volledige ontzorging door de Coffee3 Servicevertegenwoordiger tot het zelf online ingrediënten bestellen. Typisch Coffee3.

Goede relatie met klanten & medewerkers en onze omgeving

i

Als familiebedrijf weten we als geen ander dat lange termijn ‘duurzame’ relaties ‘win-win’ zijn. Want uw koffievoorziening is voor Coffee3 al 40 jaar de reden van bestaan. We zijn daarom continu in ontwikkeling om aan uw wensen te voldoen, samen met onze partners, met oog voor maatschappelijk verantwoord en betrokken ondernemen. Wij houden er graag een warme zakelijke relatie op na, respectvol, met vertrouwen in elkaar, professioneel. Belangrijke waarden die we met het hele Coffee3 team onderschrijven.

We beloven dat u altijd weet waar u met Coffee3 aan toe bent; we leveren kwaliteit, zijn klantgericht en werken op een professionele wijze in vertrouwen en met respect naar elkaar, de klant, onze partners en de omgeving.

Onze maatschappelijke betrokkenheid blijkt o.a. uit onze inzet voor stichtingen zoals Mooi zo Goed zo, de vrijwilligersorganisatie Contour de Twern in Tilburg, de Beursvloer in Tilburg en ‘s-Hertogenbosch. Ook is Coffee3 betrokken bij Actieplan leerbanen in ‘s-Hertogenbosch. En bieden we jongeren opleidings- en stageplaatsen in onze organisatie aan.

Passie voor koffie

i

Waar zou Coffee3 zijn, zonder de passie voor koffie en andere (warme) dranken? Het zit gewoonweg in onze genen. Want sinds 1976 bedienen we duizenden klanten in een groot deel van Nederland. En we zijn er heel trots op dat we een groot aantal klanten vaak al tientallen jaren voorzien van state-of-the art machines, heerlijke koffie en een goede service. Of u nu 20 of 2.000 kopjes koffie per dag verbruikt: wij denken graag met u mee om uw medewerkers en bezoekers een ‘warm welkom’ te bieden.

passie-voor-koffie

Continu verbeteren

i

Het leveren van kwaliteit vraagt in onze visie voortdurend om vernieuwing en verbetering. Coffee3 heeft de ambitie om altijd een stapje ‘voor’ te lopen en staat graag open voor suggesties. Of dat nu van klanten, medewerkers of andere betrokkenen is.

  • De mening van Coffee3 klanten is essentieel:
    • We horen graag persoonlijk wat u van onze apparaten, ingrediënten en serviceverlening vindt
    • Graag ontvangen we u op ons kantoor voor demonstraties, proeverijen en meer…
    • Bovendien vragen we regelmatig aan onze klanten Coffee3 te beoordelen via klantenvertellen.nl
  • De open en constructieve sfeer in onze organisatie biedt medewerkers de kans om te groeien:
    • Talenten ontwikkelen en optimaal benutten maakt het werken leuker en biedt meerwaarde voor onze klanten, zo volgen we bijvoorbeeld regelmatig de trainingsprogramma’s van onze partners
    • Als team ernaar streven de beste leverancier voor het MKB in Nederland te zijn, garandeert continuïteit en groei voor onze klanten en voor onszelf. Open voor nieuwe ontwikkelingen, toekomstgericht, midden in de samenleving
  • Maatschappelijk verantwoord is voor Coffee3 een kwestie van ‘doen’:
    • De keuze van de merken die voeren: bij onze partners is MVO eveneens een prioriteit
    • We zijn bewust zuinig met energie: van machines, toepassing van licht sensoren in ons magazijn tot het rijden in hybride auto’s en nog veel meer
    • We verzamelen en verwerken ons afval gescheiden.