23 februari 2017 door Marc Bozon

Hairmoodz te Best kiest voor het Nescafe concept

Hairmoodz wil je graag uitnodigen voor een hairstyling op maat. Zij werken met Joico haarproducten. Met Joico kunnen zij je persoonlijkheid vanuit hairstyling beter ondersteunen en benadrukken. Met gezond, glanzend en sterk haar zoals we dat allemaal graag willen hebben.

Zij hebben gekozen voor de Nescafé Conforto  voor de klanten en de eigen medewerkers.

21 juni 2018 door Marc Bozon

Clous Mode

Opgericht in 1951 is Clous een winkel met grandeur. Toen de heer Joop Clous in 1947 al twee winkels voor lingerie had geopend (een in Overveen en een in Bloemendaal),...

21 juni 2018 door Marc Bozon

Nieuwe branding Nescafé laat koffie zien zoals deze moet zijn!

Een aantal Nescafé koffieautomaten zijn nu in het zwart verschenen … waaronder de High Capacity . Een oud gezegde over koffie luidt, koffie moet zijn zo heet als de hel, zo...