21 juni 2018 door Marc Bozon

Nieuwe branding Nescafé laat koffie zien zoals deze moet zijn!

Een aantal Nescafé koffieautomaten zijn nu in het zwart verschenen … waaronder de High Capacity . Een oud gezegde over koffie luidt, koffie moet zijn zo heet als de hel, zo zwart als de duivel, zo zacht als de liefde en zo puur als een engel!

Kortom, een zwarte koffieautomaat past!!

 

10 juli 2024 door Marc Bozon

Fountain en Redbeans prijswijzigingen

Zowel Redbeans als Fountain heeft aangekondigd per 1 juli de prijzen te moeten verhogen. Helaas hebben wij geen andere mogelijkheid dan de prijsstijging van onze producent te volgen en door...

9 juli 2024 door Marc Bozon

Borduurstudio Jeando

In 2003 is Jeando begonnen als Borduurstudio Jeando. Inmiddels is Jeando gegroeid naar een bedrijf waar u terecht kunt voor bedrijfskleding, promotionele kleding, sportkleding enz. Verder zijn zij gespecialiseerd in...