5 november 2019 door Marc Bozon

Cliënt ICT Groep

Het motto ‘Eerst de klant, dan Cliënt’ is voor Cliënt ICT Groep geen loze kreet, het geeft Cliënt ICT Groep haar bestaansrecht. Een tevreden klant komt namelijk terug. Dankzij de klant kan Cliënt ICT Groep zich blijven ontwikkelen en haar ambities waarmaken. Zo blijft Cliënt ICT Groep dé ICT-specialist in de regio en blijven ij de wereld voor met innovatieve ICT-oplossingen. Zonder de klant uit het oog te verliezen uiteraard!

Zij hebben gekozen voor het Redbeans concept van Coffee3 ten behoeve van de bezoekers en de eigen medewerkers.

17 april 2024 door Marc Bozon

Axxent Masters in Tea ontvangt de officiële B Corp-certificering

Axxent Masters in Tea heeft de officiële B Corp-certificering ontvangen. Dit betekent dat het bedrijf nu officieel erkend wordt als onderdeel van de wereldwijde beweging die zich inzet voor een...

16 april 2024 door Marc Bozon

NESCAFÉ voorjaarsactie 100% korting op huur!

van 15 April tot 31 Juli. Ga voor een warme lente start op de werkvloer met onze NESCAFÉ voorjaarsactie. Van 15 april tot 31 juli huur je gratis een NESCAFÉ Fido, Fusion of...