5 november 2019 door Marc Bozon

Cliënt ICT Groep

Het motto ‘Eerst de klant, dan Cliënt’ is voor Cliënt ICT Groep geen loze kreet, het geeft Cliënt ICT Groep haar bestaansrecht. Een tevreden klant komt namelijk terug. Dankzij de klant kan Cliënt ICT Groep zich blijven ontwikkelen en haar ambities waarmaken. Zo blijft Cliënt ICT Groep dé ICT-specialist in de regio en blijven ij de wereld voor met innovatieve ICT-oplossingen. Zonder de klant uit het oog te verliezen uiteraard!

Zij hebben gekozen voor het Redbeans concept van Coffee3 ten behoeve van de bezoekers en de eigen medewerkers.

11 november 2019 door Marc Bozon

Bako Openhaarden

Bako Openhaarden heeft al 50 jaar ervaring met het inbouwen of verbouwen van openhaarden en kachels. Door hun jarenlange ervaring kunnen ze goed met u meedenken om zo een gezellige...

30 oktober 2019 door Marc Bozon

Redbeans verzorgt de koffie tijdens het MKB Ondernemerscongres …

Het MKB Ondernemers Congres van RTL is hét jaarlijkse oplaadpunt voor succesvolle ondernemers. De beste ideeën, sprekers én netwerk voor ondernemers die op zoek zijn naar nieuwe inzichten en inspiratie...