4 oktober 2017 door Marc Bozon

Nieuwe website Nescafé bonen gelanceerd

Met bijna 80 jaar ervaring weet NESCAFÉ haarfijn wat koffiedrinkers tegenwoordig graag drinken. Daarom biedt NESCAFÉ de zakelijke markt nu smaakvolle, vers gebrande espressobonen. Het assortiment bestaat uit drie kwalitatieve blends, in combinatie met de beste melk- en cacaoproducten. Deze ingrediënten passen perfect bij de nieuwe innovatieve koffiemachines. Gecombineerd met duurzaam geproduceerde cacaoproducten heeft NESCAFÉ alles in huis voor een 100% koffiebeleving op het werk.

Recentelijk is de nieuwe site gelanceerd; www.nescafe-espresso.nl

 

21 juni 2018 door Marc Bozon

Clous Mode

Opgericht in 1951 is Clous een winkel met grandeur. Toen de heer Joop Clous in 1947 al twee winkels voor lingerie had geopend (een in Overveen en een in Bloemendaal),...

21 juni 2018 door Marc Bozon

Nieuwe branding Nescafé

Een aantal Nescafé koffieautomaten zijn nu in het zwart verschenen … waaronder de High Capacity . Een oud gezegde over koffie luidt, koffie moet zijn zo heet als de hel, zo...