30 januari 2018 door Marc Bozon

Dank aan alle supporters en ondersteuners van de Kili Challenge …

Op zaterdag 27 Januari hebben we de Kili Challenge voltooid en is de beklimming van de Kilimanjaro tot een goed einde gebracht. Belangrijkste drijfveer om deel te nemen was de combinatie van een bijdrage leveren aan een erg goed doel als War Child en het leveren van een sportieve prestatie.

Aangezien we met ons bedrijf Coffee3 ondernemer in de “koffie” zijn, hebben we een sponsoractie opgezet die zowel met Afrika als met ons bedrijf te maken heeft, we hebben unieke koffiebekers gemaakt die we inzette als tegenprestatie voor het sponsoren van Warchild . Het is uiteindelijk een samenwerking geworden met onze partners Nestle, Fountain, Redbeans en Brita en beeldend kunstenares Bea Bozon (toevallig mijn vrouw 🙂 ). En ook ons bedrijf Coffee3 en alle medewerkers hebben het geweldig ondersteund.

Vele mensen hebben bijgedragen aan de sponsoring actie en daarmee Warchild op een geweldig manier ondersteunt en we willen ze hierbij nogmaals hartelijk danken voor de steun, namens Warchild maar zeker ook namens mijzelf!

Nogmaals bedankt, geweldig dat jullie zo hebben geholpen! Mvg, Marc Bozon

22 februari 2018 door Marc Bozon

Het Zuidelijk Toneel

Het Zuidelijk Toneel maakt theater. En meer. Het gezelschap richt zich op Nederland met een bijzondere aandacht voor de eigen regio: Noord-Brabant. En dat die provincie een geografische schakel vormt...

15 februari 2018 door Marc Bozon

Oogmerk Mari de Greef

In 1989 heeft Mari de Greef zijn optiekwinkel geopend. Door een enorme groei is de winkel in 1993 verhuisd naar de huidige locatie. Hierdoor is het vloeroppervlak verdubbeld waardoor de...